Saturday, March 15, 2008

Dude Harlino









Dude Harlino Profile:

Real Name: Dude Harlino
Popular Name: Dude Harlino
Birth Place: Jakarta
Birth Day: December 2, 1980

11 comments:

  1. Assalamualaikum...Aku ngefans banget sama kak Dude.Aku dari M'sia.Kak Dude tu orgnya ganteng banget.Aku juga suka sama acting dia di Sinetron Intan.Cocok sekali sama kak Nay.Aku nggak pernah tinggalan nonton.Sedih banget ceritanya.Aku harap kak Dude terus sukses karirnya dan jgn lupa sama perintah Allah.

    ReplyDelete
  2. Salam buat kak Dude...Aku fans dari M'sia.Aku suka banget sama kakak.Acting kakak juga bagus.Kapan mau ke sini.Fans disini nungguin kakak.Jgn siain dong.Hargai fans di M'sia.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum....Aku shimah from M'sia.Aku suka banget dengan lakonan kamu,hope kamu sukses dengan karier kamu and jangan lupa sama Allah...Apa yang kita ada sekarang ini semua datangnya dari Allah :-)

    ReplyDelete
  4. salam..dude & nay,tahniah ya atas kejayaan kamu,hopely makin success,saya dr m'sia suka banget dama sinetron kamu..hinggakan family saya juga nanti dama kamu tiap hari..moga kamu dirahmati Allah!! :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum....Hi Dude Harlino salam dari Malaysia...walaupun saya bukan orang Indonesia...tapi kerana Sinetron INTAN membuat saya suka sangat menonton...Penuh dengan air mata..Lucu sama Maknya Nadine dan juga PAk DEwa yg juga handsome sekali...Bagaimana jika saya mau sertai sebagai FANs Club Dude Harlino...Salam dari Malaysia

    ReplyDelete
  6. Asslamualaikum Dude....saya peminat kamu dari Penang, Malaysia.Saya mula meminati kamu sejak menonton sinetron INTAN...bagus sekali!!!....
    Semoga kamu sukses dalam karier dan kehidupan kamu....kapan mahu datang ke Penang,Malaysia?

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum....... Dude, kakak doakan awak bertemu jodoh dengan gadis idaman awak dan diberkati Allah dalam segala apa yang awak lalui InsyaAllah.......Amin........

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.....aku fans dr m'sia...chenta mati ama kak dude...ngefans banget sama kakak...

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum kak dude..namaku intan. aku fanatic fans kamu dr malaysia..aku tu suka banget sih sama sinetron yang ada kamu..cahaya, intan, aqso dan madina..especially kalo kamu acting sama nay, aku pasti nonton cerita kamu..kamu berdua bagus sekali actingnya...moga kamu sukses dlm hidup maupun karier kamu ya..amin..

    ReplyDelete
  10. askum aqso..hehe..aku ekin from m'sia..pokoknya,yg aku tahu aku sukaaa bangat sama kamu..trus success ya..

    ReplyDelete
  11. watak nay dalam sinetron sekar kurang hidup kerana gak ada dude..........

    ReplyDelete